EPRSN

Och resan fortsätter

Kategori: Foto, resa

Nu är jag sedan igår framme i hos Marialuisa i Caserta. Detta efter att ha lämnat Anna i Oxford i lördag eftermiddags för att åka till London. I Stora Göteborg startade en 12-timmars bussresa till ett nyvaket och vackert Köln. Efter en tur runt stan och en stadig frukost satte jag mig på tåget till Stuttgart, där jag i stort sett bara bytte tåg till München. När jag kom fram stod blodet i mina ben så still att jag snabbt bytte om och sprang en runda i de centrala delarna av staden. Lyxen att efteråt kunna skrubba sig ren på stationens faktiskt väldigt fräscha dusch var total. Sedan vart det nattåg till Rom, och vidare till Caserta där jag möttes upp av Marialuisa.
 
Köln (random foton, glömde sedan bort att ta kort)
Min nya kompis!
Marialuisa på bussen ill Napoli
Vinzenco och Chiara
Napoli
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: