EPRSN

Trötta fötter

Kategori: Foto, resa

Alltså, om jag haft det bra idag? Herre min skapare vad fint jag haft det. Jag vaknade megapigg, åt en helt enorm frukost, gick en guidad tur och köpte en slips till min bror (som jag ska tvinga honom att ha på vår systers bröllop). Sen gick jag med fjärilar i magen till stationen, där jag skulle möta upp Carla. Åh gud, av alla kära återseenden i mitt liv måste detta vara ett av de käraste.  Vi åt en helt gudomlig lunch innan vi besökte Giardino di Boboli. Sen blev det självklart glass på det. Precis som igår så funkar det inte att lägga in bilder från kameran här på hostelet, men några mobilbilder ska ni få i alla fall.  
Så, efter att ha gått mer eller mindre konstant mellan klockan 10 och 19 idag, vill mina fötter inte stå till tjänst längre.

KOMMENTARER:

  • Ellen säger:
    2014-04-02 | 22:21:39

    Wieee!!

Kommentera inlägget här: